updates from koh lanta


aloha..
efter en natt i phuket kopte vi en "one-way-ticket" to Lanta som vi sjungit hela vagen hit..
men i morgon aker vi till phi phi island for att avsluta resan dar..

phuket kandes precis som sist jag va dar.., ville vidare nastan pa engang.. kanner obehag over att tjocka skandinavier tar in pa hotellen med en liten sot thailandska.. och bara hyr rumet i 2 timar!! dessutom flera sana "par" pa de hotellet vi bodde pa. massa spring pa folk och sangar som gnissla.
och inte bara tjocka fula skandinaver utan unga snygga killar oxa.. det e ju vi som e turister som star till skuld att detta forekommer.. ush.

hur som.. ola kanske har akt pa salmonella.., han har fatt massa roliga medeciner nu. vi andra e friska an sa lange.. micke kanner sig lite dalig nu sa vi far val se. kanske blir jag a kattis som gar pa thai-boxning ikvall, mai tai.

har nyss atit en banan-pannkaka.., bland de basta som finns!
och tidigare idag sa akte vi tuk tuk.., nar jag a ola hade satt oss med vaskorna och de andra skulle kliva pa var vi tydligen lite for tunga.. for hela moppen med tillhorande sidovagn valte bakat.. moppen stod ratt upp i luften a vi lag nastan pa backen.. ganska rolig syn for de andra kan jag tanka mig..

phi phi i morgon alltsa..  ONE WAY TICKET TO PHI PHI..
puss

koh lanta





Kommentarer
Postat av: Ellenor

Vad tycker du om lesbiska? :)



Har en tävling i bloggen där du kan bli veckans blogg och få massa nya läsare till din blogg :] Kolla gärna in och var med. Ha en bra dag!

2010-01-05 @ 12:10:22
URL: http://lipsticksex.blogg.se/
Postat av: Evelina

Kolla in vår roliga blogg och passa på att vara med att tävla, shoppa smycken, och kika runt lite =)=)

2010-01-05 @ 12:15:39
URL: http://www.zinna.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0