one way ticket to phi phi

ikvall e de half moon party... haha..

ola har dragit pa sig en 20-timmars tatuering, sa honom lar vi inte se pa ett tag.. eller nan dag..
vi andra far val kopa nan bucket sa lange.. eller en "fish bowl drink" som e den nya formen av bucket..
i forrgar kollade vi pa thaiboxning.., i forsta ronden var det 2st 2-aringar som motte varandra.. eftersom det aldrig blev nan knockout var de ganska sott.. ,dom ramlade mest omkring.. och dansade..
sen var det fulla turister som motte varandra for gratis buckets.. nagot underhallande maste jag saga.. och nagra riktigt saftiga smallar.. tur for mig att jag va nykter nog att inte stalla upp.. , blev tillfragad av en full tjej fran england.. ,jag kanske hade haft en chans.. eller inte.

vi e alltsa pa phi phi island.. ,njuter for fullt.. riktigt varmt a harligt..
ska avsluta resan i bangkok i slutet pa nasta vecka.. annu mer shopping..

har lyckats skicka ett enda vykort... inte till nan av er dar hemma.. utan till norge.
nu har jag antligen kant semesterkanslor, men de har tagit sin tid. far se till att njuta den sista veckan..

nagon som behover natt? har finns aaaallt..
saknar er.. kram

Kommentarer
Postat av: gingerj

ja stanna där nere till mars nea, då kommer ja stina och empe. för så långe du är där finns allt ja behöver haha! lööve

2010-01-09 @ 13:35:46
Postat av: mamma

Behöver er gullungar.....och en liten färgning av utväxt och som vanligt drivor av fina presenter.....snart ses vi....puss puss

2010-01-09 @ 23:47:32
Postat av: Kakiiiiin

Shoppa lite rnadom skit till mig <3

Saknar er!!

2010-01-11 @ 00:06:52
Postat av: Mia

Gillar om det du skrev! Underhållande att se en del fina grejer och inte endast det generella grejerna som man kan se om hela tiden. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0