som en onsdag bör börja


Vaknade med ett leende på läpparna.. utvilad och glad.
Satt på bishop igår kväll med hela gänget plus norskarna.. om det stämmer att ett gott skratt förlänger livet så har jag nog förlängt mitt liv med ett par år, bara igår. Tog dock tidig kväll.

Har njutit av morgonen med bra musik och fin frukost.. Suttit och rättat prov med varm choklad. Prov som handlar om permanent-kemi. Jag har så himla duktiga elever! Engagerade och motiverade!

Nu har jag packat bilen och ska åka på friskoleturné och representera vår skola i Forsa. Sedan lärarkonferens på eftermiddagen. För att avsluta dagen med tv-spelsafton hos Jennifer.
Det är ju helt fantastiskt att kunna vara vuxen på dagarana och barn på kvällen :)

Ha en bra dag, det kommer jag att ha.

Nu är allt klart, förresten så tömmer jag spargrisen och köper den där designerklänningen. de e jag värd..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Guleböj

2010-12-08 @ 19:33:48
Postat av: Anonym

Blir nyfiken på klänningen nu ju! =)

2010-12-08 @ 21:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0