känslokarusell deluxe


Igår bestämde jag mig för att stänga in mig denna helg.. utan krav, måsten, tider eller telefon. Innan jag skulle starta min ovanliga helg skulle jag bara åka och göra ett litet ärende.. Så jag GRÄVER fram bilen ur snön, beger mig ut i trafiken för att sedan upptäcka att jag fått punktering. Och som i den känslokarusell man befinner sig i ville jag bara lägga mig ner och dö! Känslan är svår att beskriva. Jag kände mig helt handikappad och ringde gråtandes efter hjälp. Jag vet ju faktiskt hur man byter, och jag hade ju ett reservdäck i bakluckan.. men just då kändes det som om jag bara ville bränna upp biljäveln. Allt var bilens fel.

Om man får en bil i julklapp, som man sedan får punktering på.. då får man väl önska sig en ny julklapp?

eller!?


Kommentarer
Postat av: Anonym

klart man får.. ! ;)

2010-12-20 @ 09:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0