jippi.


Jag fortsätter i samma anda som föregående inlägg.. delar med mig av diagnoser kan man säga.
Idag var jag hos läkaren som misstänker att jag har magkatarr. Det togs prover och undersöktes i omgångar. Så ni som sagt att jag antingen kommer att "gå in i väggen" eller bli "sjuk" kan ju glädjas åt att ni hade rätt. Nu kan det alltså vara god tid att prioritera om, ta det lugnt och välja mina vägar väl. Jag tog faktiskt in det doktorn sa idag.. Så jag deltog på en konferens, jobbade bort en del jobb och bokade av två möten. En ganska bra början.
Sedan tog jag min nya lilla bil och lekte av mig på en stor parkering.. Nu känns allt mycket bättre.


Kommentarer
Postat av: Anonym

va härligt att höra! inget ont om ditt fartfyllda liv -men nog är det bra att du börjar prioritera om saker och ting. fast det är SVÅRT att ändra en livsstil, även om det bara är små saker. så keep up the good work! =)

2010-12-01 @ 22:34:10
Postat av: i

fan va drygt, krya på dig. men som sagt, det är inte medeciner som behövs.. utan förändring.

2010-12-02 @ 11:38:55
Postat av: Linnea

Tack., det ska nog gå att skapa lite förändring :)

2010-12-02 @ 20:26:26
URL: http://linneaenstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0