exalterad...

Nu händer det grejer.. sista mötena har ägt rum och allt faller på plats.

Ett 40-tal tjejer har fått en personlig inbjudan till ett event där det ska frossas i lyx och glamour.
Det kommer att slå de tidigare åren med hästlängder. Nu kör vi för fjärde gången.. 

Den offentliga inbjudan för övriga gäster (utskick av nattklubben klin):

Nu på lördag händer det mycket på KLIN. Linnea Ehnström och Jennifer Norberg har bjudit in alla sina väninnor till den årliga Röda mattan festen som denna gång äger rum hos oss på KLIN! Det kommer bli galet drag! Så klä upp dig och joina den stora skaran av vackra damer från Falun som denna lördag besöker Borlänge. Förutom vackra damer bjuder vi på stand up comedy med Farzad Nouri och hans vän från sthlm på övervåningen.
Varmt välkomna!


MIN MAMMAS KOMMENTAR:
Eftersom min bokade tid för fettsugning och bröstlyft inte synkar med botoxen och frans och hårförlängningen samt spray-tanningen så kommer jag inte på Röda-mattan-festen....men jag kommer dock att ikläda mig min leopardmönstrade prada-klänning och äta ostkrokar och dricka vin hemma och tänka på er......

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för inbjudan..

2010-12-06 @ 22:22:05
Postat av: Anonym

Tack för inbjudan..

2010-12-06 @ 22:23:15
Postat av: Linnea

Svårt att bjuda någon som är anonym ;)

2010-12-07 @ 08:02:17
URL: http://linneaenstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej linnea! har länge undrat över en sak, och kanske är du rätt person att svara på det. varför får man ont i hårbotten när man håller på med håret, bara för att det börjar bli flottigt? du kanske vet vad jag menar? såna där gånger när man inte orkat bry sig, och minsta pill i håret ömmar. förresten, det låter som att det kommer bli en glammig fest som du planerar, hoppas ni får skoj! =)

2010-12-07 @ 12:17:39
Postat av: Linnea

Hej, hmm det kan bero på många olika saker. Det kan vara så att du är känslig eller reagerar mot något du använder.. shampo eller liknande..? Kan inte riktigt göra en "utredning" när jag inte sett vad du har för typ av hår eller så. Kan bero på mkt toupering eller annan överbehandling av löshår till exempel.. gå till en frisör så att någon får se efter.. :) Detta var ju inget svar direkt, men som sagt.. det är svårt att diagnostisera något man inte sett.. lycka till!

2010-12-07 @ 19:17:12
URL: http://linneaenstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0