!


Tiden läker alla sår?
Är det verkligen så?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej det tycker jag inte att det gör. Torkar tårarna och slickar mina sår för gamla synder men försöker hålla god min utåt. Ack o ve.... vilket ältande land vi är!

2010-12-15 @ 09:52:15
Postat av: s

jo, till viss mån..., men man kan alltid tänka tillbaka och ångra sig att man valde just den vägen. går det inte att välja om då?

2010-12-15 @ 11:29:20
Postat av: Anonym

kanske såren läks och bildar en tunn skorpa, men smärtan är alltid kvar om än emellanåt svag och knappt kännbar, för att andra dagar slå ut en totalt.....men man kan lära sig leva med den.

Ångra bara det som är ogjort....se framåt...

2010-12-15 @ 15:35:31
Postat av: Anonym

Ja, dåliga minnen / erfarenheter har en magnifik förmåga att hemsöka en när man har en crappy day. Änt de vackert så säjj! ...........Linnea, vad du är kryptisk med dina meddelanden ibland. Kan du möjligtvis inte låta oss veta lite mer vad du menar med din koder? :)

2010-12-15 @ 21:50:38
Postat av: Linnea

Hej Anonym.. som jag skrev tidigare, bloggande psykologi och terapi. Jag vet inte hur mycket man ska dela med sig men det skulle förmodligen inte bli helt rumsrent. L

2010-12-16 @ 09:07:52
URL: http://linneaenstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0