min åsikt.


Goddag.
Jag befinner mig lite i chocktillstånd,.. såg nyss en grupp på facebook som nästan gjorde mig lite äcklad.., att folk har så lite för sig att de måste hävda sig genom att lämna ut någon annan på nätet får mig att skämmas.. Även om man har en åsikt och rätten att yttra sig kan man väl ändå välja sina forum. Jag skämms över inläggen och över de som väljer att vara medlem. Just i den här händelsen är jag inte insatt i över huvud taget och väljer därför inte att styrka någons sida. Ännu mer patetiskt är att jag får inbjudan efter inbjudan att gå med i gruppen..

Folk får väl göra som dom vill... men de e pinsamt.. man kan väl använda facebook till annat..
Just nu är jag bara så förbannad att jag skrev i bara farten.. hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag håller med! fick samma chock när jag såg gruppen... och dessutom att mina egna vänner var med i den, såna vänner vill inte jag ha. som måååste dela med sig av sina tankar.. bläää

2009-10-07 @ 11:36:59
Postat av: empe

Om det är den gruppen som jag tror du menar så håller jag med dig till 100%...Blir oxå äcklad

2009-10-07 @ 12:11:02
Postat av: empe

Om det är den gruppen som jag tror du menar så håller jag med dig till 100%...Blir oxå äcklad

2009-10-07 @ 12:11:33
Postat av: linnea

vi menar nog samma grupp ja

2009-10-07 @ 17:01:16
Postat av: jdo

instämmer! de e bara fegisar som måste gå ihop på de där viset

2009-10-07 @ 17:02:49
Postat av: Maria

Säger som ovanstående!!!

2009-10-08 @ 12:22:57
URL: http://mia85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0