fånga dagen? de går aaaldrig..


heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejj.
Ungefär sådär lång har min dag varit... Nu ger jag upp å trycker i mig äppelpaj med vaniljsås.
Jag ska åka till Tromsö, det är mycke blandade känslor.. ,så nära men ändå så långt bort.
Folk jag hoppas hinna med å träffa och folk jag gärna skulle vilja träffa...

jag älskar att stressa., eller inte..... när de blir för mkt så lägger jag mig ner på golvet å grinar som en barnunge. Det känns väldigt moget... jihoo! Som ungefär trettiofem gånger om dagen nu för tiden.

Nu ska jag vara ledig i en vecka.., det ska bli skönt, umgås med min lillasyster Caroline. Och så Rune å Teo såklart. Jag gjorde ju en tattuering igår oxå.., två svalor och ett C i mitten.., Det står ju för Caroline som står mig närmast av allllla......    Fast Jennifer säger att det står för Cennifer.... ,det kan hon tro!

Jag har packat., och packat upp.. som vanligt. Jag vet inte ens vad jag ska ha med mig., Har förstått att det e full vinter där uppe.., men innebär de att man inte kan gå i strumpbyxor å klänning? Jag har inget annat, förutom mjukisbyxor..  och en vinterjacka.



Ps. Om någon skulle vilja ge mig en julklapp så vill jag ha en fransk bulldog, den får gärna heta Greta.
Tack på förhand.. Mamma!



Kommentarer
Postat av: pemlan

du glömde mig.. cp pemlan! hahahah ha det så himla kul i norge nu! puss

2009-10-28 @ 11:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0