just news.


hej och välkomna tillbaka till min borderline-blogg....
idag gick jag upp jätte tidigt., för att se över packningen och ordna mest möjligt..,
har vart vaken i snart 3 timmar och jag varken vill eller har tittat på resväskan!
fortfarande sjuk. trött och sliten.

minus 18 grader och jag har fryst ihjäl ca. 3 gånger på den här hemresan!
jag är säkert sjuk för att jag åkt ifrån all god fisk där uppe i norr!!!!!!

i lördags träffade jag några av tjejjerna en snabbis..


det var ganska lugnt och vi satt å snackade om allt å alla...
sen vet jag inte riktigt vad som hände på slutet...
min kära vän Jennifer.-..

Kommentarer
Postat av: gingerjennifer'

de gick åt de hållet de alltid lutar åt när jag får alkohol i blodet. jag söp mig full ser du välle! haaha

2009-01-09 @ 23:12:02
URL: http://jgingerjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0