sensation..!


ja.. jobb in i de sista..
sitter å funderar på vad jag ska packa.., har nog kommit fram till att de räcker med bikini, pass och pengar. de blir nog bra.. ska bli skönt med sol å värme.. å god mat som nån annan lagar,. vaaaarje dag.

har åkt runt i olika ärenden idag., bland annat jobb. på väg hem från borlänge fick jag världens onödigaste stenskott mitt på rutan! härligt va..,lagomt till jul. tänker inte lägga pengar på de nu såhär i juletider.. däremot måste jag nog ha ett par långfärdsskridskor.. och ett nintendo wii. Spelade wii hela kvällen igår och man blir ju skapligt beroende.. som tur är har vi ett psp med oss på flyget =).. portabel !!

fullföljde nyss ett köp på en flygbiljett till tromsö.. åt Rune! så han åker i morgon kväll., det känns ju sådär..
jag vill oxååååå dit! men de blir nog bra med thailand oxå..

so long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0