hellre låta bli att rimma., när de inte går


hej.
dagen började med att jag försov mig.. great..!
efter lunch var jag med mina lärar-kollegor på högbobruk och lekte fångarna på fortet.. sjukt kul..
mitt lag vann.., så nu kan jag gå till jobbet med huvudet högt i morgon! =). hade vi förlorat hade jag nog inte ens skrivit om vistelsen på högbo.., jag är ju en ganska dålig förlorare, det måste jag nog ha från min pappa.
min mamma är inte så värst tävlingsinriktad., den enda sport för henne är att lyckas fuska så mkt som möjligt.
jobbar sista dagen i morgon.., sen tar vi jul från skolan iaf..

skulle behöva bedriva salongsverksamhet dygnet runt för att kunna tillgodose allas behov och önskemål.

sen tror jag ju även att jag tappat en skruv eller nått.... för idag kläckte jag den brilljanta ideén om att jag inte tänker följa med till thailand., och att jag dessutom tänker åka till norge istället.. 
de e ju vad jag tänker nu., men hinner ändra mig tusen gånger om till i morgon. sån e jag.. vänder allt upp och ned bara för att jag e irriterad eller grinig.
ja.. jag tror de har brunnit..
 
i morgon ska jag iaf ägna kvällen åt att dejta maria.., först bio å sen ut å ta ett glas.. ska bli riktigt trevligt!  
lägger ut lite bilder i morgon..

Kommentarer
Postat av: Maria Märta Morrhoppa alias mamma

Määäh, vadå fuska.....kreativa snabba lösningar......är inte detsamma som fusk.

2009-12-18 @ 05:45:21
Postat av: pemlan

Presic som att Maria Märta Morrhoppa aldrig ha fuskat? och inte är en dålig förlorare?;)

2009-12-18 @ 11:34:32
Postat av: kompiz

du ska inte åka tillbaka till norge.. för med alla dina känslor är risken att du inte kommer hem igen!

2009-12-18 @ 11:55:25
Postat av: Maria

Om du tar Thailand VS Norge så är valet självklart för min del ialf ;)

2009-12-18 @ 14:34:44
URL: http://mia85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0