heeelt ointressant..


Godmorgon..
Hittade en cysta igår, eller nån form av körtel.. som gjorde ont och har vuxit under natten.. har haft feber större delen av natten.. lär väl kanske kolla upp de om de inte försvinner. Under käkbenet.  Jag har verkligen inte tid me sånt nuu...

var i mockfjärd å jobbade igår, det var lite segt.. sen lunchmöte med fd kollegor.
ska sätta igång min dag nu.. panodil får vara min drivkraft idag.

möte snart.. möte ikväll..
Handlade massor av julklappar igår, fast jag hade bestämt mig för att de inte blir några klappar i år.. jag tror oxå att jag måste köpa ett ps3 till mig själv i julklapp, eller ett wii, har blivit lite såld. 
börjar även fundera på twinrix.., har inte tagit nån sådan vaccination förut och alltid klarat mig.., men nu har jag hört skräckexempel.. och vi ska ju trots allt till Thailand..
får se hur jag gör...



bild innan..


efter..


Kommentarer
Postat av: Martina

har gjort en länkning till din blogg från min,

skrev om hårfärgning...och la ut de hemska bildern på mig från förr...

2009-12-09 @ 13:31:31
URL: http://marthiinanorman.blogg.se/
Postat av: maria

hej! drygt med knölen. men det låter som att du fått en inflammation i spottkörteln? fick en i förrgår jag också! eller har den försvunnit av sig själv? kram!

2009-12-10 @ 07:10:49
URL: http://soomee.blogg.se/
Postat av: Maria

En cysta? det lät hemskt :(

hoppas det inte är något farligt..

O jag kan rekommendera twinrix, det är bra grejer det :)

2009-12-10 @ 11:46:25
URL: http://mia85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0