vardagskaos.

hej...
jag är så trött på allting.., har inget bankomatkort som fungerar.. , telefonen har kukat ur och tagit bort alla mina nummer..
så nu har jag ingens nummer..  varken norska eller svenska. folk får väl kontakta mig om det är något. synd bara med viktiga kontaker som har med jobb att göra.., de är bara att bita ihop och börja om. men det känns som jag får göra de rätt ofta nuförtiden.  datorn har oxå börjat krångla.., vet inte riktigt hur länge allt ska gå emot mig. har även tagit ett par beslut som jag inte ens vet om jag vill. men nu är det som det är.

har fått nya ipod lurar.,, känns bra att ha båda lurarna i öronen, fästän jag bara hör på ena örat..
ipoden lanserades 2001, det är sjukt längesen. onödig fakta.

jag tror att jag packar ihop och flyttar till bahamas.., bara sådär...  följ med mig!

Kommentarer
Postat av: Stina

kukat ur, haha! fulaste uttrycket ever.

min dator, telefon OCH tv krånglar, så du är inte ensam om att dina tekniska prylar kukar ur :)



hur blir det med thailand? puss

2008-11-13 @ 13:20:12
Postat av: jocke no 1

kort fråga när kommer malin till hanrö?????

2008-11-13 @ 18:06:46
Postat av: Mia

Men grisis då! =/ drygt när sådant som bara SKA fungera krånglar..Jag följer gärna med till bahamas. =) Hoppas du får en bra helg trots alla urkukningar! haha :) Puss o kram från ett regnigt & fult falun.

2008-11-14 @ 12:31:07
URL: http://mia85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0