vaaaar e boxen?


heeej.. .
jobbet gick bra igår.. ,tog bort mina bruna slingor så nu e jag bara blond igen. och malin fick rosa slingor... =)
åt værldens godaste kassler igår.. =).
har fått lite ordning nu.. fick mitt nya norska bankkort igår., och lånat en telefon som fungerar lite grann..ibland.
blev så full i skratt nær stina skrev att hon lider av samma problem.. man e væl ingen teknik-tomte direkt.
ska få hjælp med datorn i veckan. 
anna ringde å berættade vad de e før køn på bebisen i magen =)., så søtt. och spænnande.

ikvæll ska vi ut.., =), ska førsøka ta lite bilder.. om jag kommer ihåg de.
ska æta taccos hos malin snart.. =).

idag var jag inne på cubus och kikade, å då spelades "bag in da box"... sjukt kul. kom å tænka på sommaren hemma.., haahaha. så senare nær jag satt på bussen var jag tvungen att lyssna lite på hoffmaestro før å få ytterligare nostalgikænsla.

børjar bli sjukt kallt hær., jag har frysit ihjæl ett par gånger redan.,  har køpt varma vantar, som tur e =).
helst av allt skulle jag vilja ha en tjock overall å gå i till jobbet, helst en sån med massa færger som man hade nær man va liten. jag e ju ganska glømsk och har vældigt liten koll på mina grejer., så jag glømde båda mina halsdukar och min favoritkjol hemma i helgen, såklart. man måste ju lyckas med något hela tiden.

jag får aldrig nån utmærkelse så nu har jag korat mig sjælv till bloggarnas blogga. och slarvarnas slarver kanske..
nej nu vet jag inge mer... so long.

sorry mia att vi inte hann fixa ditt hår.., kommer hem snart igen.

Kommentarer
Postat av: Maria

de ee luugnt vettu =) pusss

2008-11-17 @ 14:07:04
URL: http://mia.85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0