tidsfördriv.

mamma - jag behöver ingen saffran för jag kommer ändå inte baka...!

hej era påsknäsor.
idag har jag ätit fruktsallad för det tyckte jag att jag behövde.
och när jag var på affären för att köpa frukt till min sallad så såg jag en kändis.. (kändis?)
iaf, det här programmet jag följt "skal vi danse" som e motsvarigheten till let´s dance,.. så var det Mikkel, samen.
jag vet inte ens varför han e känd i norge...?
det e konstigt när man springer in i nån som man tittar på på tv..

typ som när mamma hälsade på nån på vin & spritmässan som hon trodde att hon kände..., hon pratade på och han var bara artig och svarade. hon trodde det var nån hemifrån men det var han som presenterar vin på tv4.  
sådan mor sådan..

sitter å kollar resor. fick sån himla reseinspiration idag när jag hade en kund som hade rest mycket... så nu fick jag helt plötsligt lust å åka till venezuela.., sydafrika, kuba, eller sydamerika kanske... dollarn e ju ioförsig på väg upp så man skulle ha vart där för ett år sen kanske.  hittade en jätte billig resa till goa, indien.
men det är ju nått speciellt med thailand...  jag förstår verkligen inte varför alla norskar ska till gran canaria över jul. vill man inte så långt bort som möjligt? och till massor med värme?

idag på jobbet kom de in en tjej som hade låtit en kompis sätta i löshår på henne, med superlim!
oavsett om man fick ur löshåret så hade hon limmet kvar i sitt hår.. stelt som en pinne, och dreads i botten.
så tyvärr fick de bli saxen..., men det var inte på alla ställen så vi fick till en "lång" schysst frisyr ändå.
och igår var det en tjej som hade långt tjockt hår ner på ryggen som ville ha en kort-kort frisyr.. tänk att våga klippa av sig en halvmeter hår! äntligen får jag använda lite kreativitet! roligt när man får leka lite mer än att bara klippa toppar.

de här e nog de längsta inlägget ever.., och det mest ointressanta. so long.
i morgon fyller malin år. ♥ x.o.x.o




Kommentarer
Postat av: Malin Regina

Åååå så koselig at du tenker på min bursdag i bloggen din :)Men huff! blir jo bare gammel :P

2008-11-26 @ 21:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0