sunday..

Hoho..
Inga bravader i helgen. Ny arbetsvecka i morgon..
Har sån beslutsångest om jag ska åka hem i helgen eller inte., blir så mycket resande för så liten tid.. men det kanske är värt de? hmm., vi får se. Nu ska jag åka å köpa en tidning och lösgodis..som kostar allt för mycket. 14.90/hg. sjukt.
 ätit köttgryta till lunch..,  i torsdags åt jag stekt torsk., och rogn! tror de e samma som rom kanske.. de e iaf nått som är inne i fisken som blir till fiskbäbisar,. så dom åt jag upp. och lite kleppfisk.., tänk om de gick å få tag i samma fisk hemma som här..? irekt samma sak med frysta torskpanetter på ica supermarket...  

Såg film igår - the strangers.., skum och rätt läskig. så jag dog typ 74 gånger . det var väl inte så illa...
det var skönt å slippa styra med massa halloween saker.. även om det var riktigt lyckat förra året.
nu ska jennifer ringa..=). men so long...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0