some kind of..

jaha då tar vi helg..

dåligt med sömn i natt igen., å resultatet av de blev 2 allt för onda blåsor i munnen. men det är många som säger att de sliter med sömnproblem under mörkertiden. så det är säkert min anledning också.
såg hancock igår..., inget wow.., men okej.

attentat i indien och demonstrationer i thailand.., jag ska säga åt dom!
börjar få lite ångest över att det faktiskt e första advent på söndag.., och här sitter jag..,
önskar att jag kunde va hemma och äta lussekatter. dom har för övrigt fått upp granen på torget och julpyntat i stan.., då får man väl ändå lite julkänsla.

ska lägga mig tidigt idag.. nu igen. so long.
hellre en påsknäsa än en näsa för påsk.

Kommentarer
Postat av: Mia

=) Ha en underbar helg vännen :)

puss..

2008-11-28 @ 09:59:50
URL: http://mia85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0