snart jul..

och jag vill inte ha en enda julklapp.

hade ett bra samtal med jennifer igår.. det var skönt.
men har haft en skit natt, ingen sömn å allt för mycket tankar.
både ola å mamma ringde i morse.., får prata mer ikväll.
på väg till jobbet strax., inte säkert jag håller mig vaken hela dagen...

mellan 4 och 7 i morse har jag tittat på gosspigirl, 
i de sista avsnittet jag såg spelades kings of leon i bakrunden.., bara sådär?

snart åker jag hem..,  om hem är hem..  sen vidare till asien. punkt,.

Kommentarer
Postat av: gingerjennifer'

jo visst är de det:).. kom hem från norge nu nea, du börjar bli allt för snygg. det är inte rättvist!:P

2008-11-25 @ 10:10:21
URL: http://jgingerjennifer.blogg.se/
Postat av: Anonym

2008-11-25 @ 15:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0