Min Mamma Maria.

Jag saknar dig mamma.. ,nästan så jag funderar på att gå å tatuera "mamma".. eller mor..,
och om jag skriver mor och skulle råka bli sur på henne, (vilket sker nångång ibland)... så kan jag ju bara skriva dit ett till mor.. så att det blir mormor!..  och mormor e ju för himla bra! man kanske kan kombinera det på något vänster..
mor och mors mor...  och om jag skulle ångar mig om "mormor" så finns de väl ingen forts.? då får väl nån försöka ändra de... till marmelad kanske..

det hade vart nått de... mor!


Kommentarer
Postat av: Mia

haha=)

2008-11-21 @ 12:08:15
URL: http://mia85.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaaaaa, det vore toppen med ett mamma på armen.....jag följer med, men jag tar ett par små humlor....sockerhumlor!!!!!!!!!!

2008-11-21 @ 17:43:04
Postat av: Mamma

Jaaaaa, gör det...ett mamma på armen kanske-....jag hänger på, men jag tar ett par sockerhumlor i stället. Puss puss

2008-11-21 @ 17:46:08
Postat av: Linnea

mamma, om du ska kommentera så får du faktiskt skriva att det är du!

2008-11-21 @ 17:52:29
URL: http://linneaenstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0