lördag..

hej hej..
nu är det lördag.. igen. har vart på stan å handlat lite.. å fikat med tjejjorna.. maria, karin, lynn, anna och jimmy. 
hängde med jennifer igår kväll.. fredagsmys med idol. det va skönt å bara va hemma å slappa lite., var å käkade middag hos mamma först...vart så mätt så jag sprack. mormor å morfar var oxå med =). kassler.. världens bästa! fick kassler av mamma som jag ska ta med mig till norge.. känns som jag bara åker fram å tillbaka med massa mat, byter lite fisk mot kassler, arboga leverpastej och lite annat  smått å gott.
det blir bra de. ikväll ska vi på fest.. tydligen. å sen ut.. på mitt gamla jobb, etage. ska bli spännande,.
åker till oslo i morgon kväll eller måndag morgon.. lutar mest åt i morgon kväll. men vi får se... so long.


myspys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0