gräva ner sig.

finns inte så mycket mer att göra än att sätta punkt och gå vidare å se frammåt. så.. punkt.

hej..
i natt har de kommit 20cm snö.., det hade räckt med 2cm.., nu e jag trött på det här mörkret och all denna snö.., redan!?
letade resor som en tok igår., hittade en i mellandagarna till maldiverna.. 15 dagar 6000:-, jag vill vill vill...
men dom som vet säger att det är ap-dyrt med allt där. ska avvakta å se hur de blir.. åker inte till en paradisö själv direkt.. idag ska jag hitta på nått med maja, ska bli mysigt.

jag är jag,.. du är du... ni är ni. det kommer  aldrig förändras...
joakim säger att nu när jag har vart borta å blivit snygg(!?) så kommer det bli samma effekt som när flugorna dras till koskit i hagen..  tack för jämförelsen! vet att det var väl menat...

nu ska jag till jobbet. grattis malin.. so long. x.o.x.o

Kommentarer
Postat av: emilia

det är vell kul med snö?

då kan man ju åka snowboard!! :)

2008-12-01 @ 21:42:03
URL: http://emiliawestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0