sådärja


Jag har tappat suget på att blogga.. ,ingen lust att dela med mig eller exponera mig själv eller andra i min omgivning... just nu. 
Just nu har jag allt jag kan önska mig och mer därtill. Jag har egentligen en hel del jag skulle vilja att hela världen fick höra om, eller få ta del av.. men vad finner jag för tillfredställelse med de? Många diskussioner och funderingar har förekommit de sista veckorna.. och jag känner mig nöjd, mer än nöjd.

En del projekt e på gång.., kom hem från Thailand igår., åker till Holland i morgon.

So Long.. Så länge..


Kommentarer
Postat av: jen

määäh till nästa vecka sen är du suuugen igen ;P love y

2011-03-10 @ 18:00:53
URL: http://www.nattstad.se/HairSprayQueen
Postat av: Anonym

Fullt förståeligt. Bara gör som du känner, så blir allt bra =) Allting brukar ju gå i vågor.

2011-03-10 @ 19:10:47
Postat av: Anonym

herrejösses vad du reser..

2011-03-10 @ 22:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0