who´s graham?


Jag har vart ledig hela helgen, och kan inte riktigt minnas när jag hade sådana trevliga dagar senast.
Igår hade jag, Ola och Micke en egen "afterski" och tog några glas på Bishop.
Idag hade jag massor att göra men fastnade hela förmiddagen med mitt mini ninjas, till xbox 360.
I morgon åker jag på inspirationsdag hos hårvårdsmärket Maria Nila i Stockholm. Ska bli kul.

Jag hann ioförsig med att baka grahamsbullar idag.. Och eftersom min mamma inte trodde på mig kommer här en bild.. Varsegod Mami! Det blir till frukost i morgon..



Kommentarer
Postat av: Anonym

Wow, klart jag trodde....var väl mest surt sa räven om rönnbären.....att jag inte fick smaka.......puss puss

2011-02-07 @ 07:22:30
Postat av: Anonym

Wow, klart jag trodde....var väl mest surt sa räven om rönnbären.....att jag inte fick smaka.......puss puss

2011-02-07 @ 07:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0