oh yes..


Nu har jag drömt igen.. Jag satt i fängelse, det var helt okej faktiskt. Stor rymlig cell.. Egen dator och en gigantisk säng. Fångvakterna var bara snygga män! Jag rymde tillsammans med andra, kom dock inte hela vägen ut. Men det gjorde inte så mycket eftersom de va rätt så trevligt där inne.

Drömtydarboken:
FÄNGELSE: Du övervinner en frestelse. Vara i: lyckan finns inte där du tror.

Ja men vad skönt, då kan jag släppa dressmankillarna.. för lyckan finns inte hos dem..
Men dom e bra fina på reklamen :)

Här är min vän Pemlan.. som drömde att jag kom upp ur en källare och var täckt med blod..
Det är kanske drömperiod nu..


Kommentarer
Postat av: jennifer delèn

hallå bästaste bästis



jag har hittat vätrsta grejen man blir ju beroende av det och tjänar pengar. jag har öppnat min blogg på nattstad och du tjänar pengar på varje gång nån trycker .... kolla min länk o regisitrera dig o blogga för dem i stället. kostar inget o de drar skatte'n o sköter allt åt sig. när du tjänar in 500 får du de insatt på ditt konto! Funderar på att lägga ned min på blogg.se detta är ju verkligen 883409 ggr bättre!!!



love y från jen du vet, din bästa vän



hallå jag har hittat vätrsta grejen man blir ju beroende av det och tjänar pengar. jag har öppnat min blogg på nattstad och du tjänar pengar på varje gång nån trycker .... kolla min länk o regisitrera dig o blogga för dem i stället. kostar inget o de drar skatten o sköter allt åt sig. när du tjänar in 500 får du de insatt på ditt konto! Funderar på att lägga ned min på blogg.se detta är ju verkligen 883409 ggr bättre!!! love y från jen du vet, din bästa vän



http://www.nattstad.se/blogga?r=705936



ja har redan tjänat 20 spänn regga mig i går ju



2011-02-15 @ 20:55:14
URL: http://www.nattstad.se/HairSprayQueen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0