div jobb


Idag är jag en riktigt stolt lärare! Det var världsklass på mina elever idag. Fyra hårförlängningar blev gjorda och resultaten vart super-bra. Glömde såklart kameran på jobbet så jag lägger ut bilder i morgon :)

Hittade andra bilder iaf.. Gamla bilder.
Detta är från en modevisning för myrornas där jag stylade några av modellerna med hår och makeup, måste ha varit -05/-06.  Modell nr 6,7 och 8 var mina :)




Andra bilden är förberedelser inför en modevisning vi gick i Italien, Venedig.. 2007.. ? Blir lite sugen på att bli blond igen när jag ser gamla bilder. Hittade inga bilder från själva visning men har en film som jag ska försöka få upp vid tillfälle.



När jag tänker efter har jag varit med vid en hel del roliga jobb och event..
Och om en månad bär det av mot New York.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0