uppdatering inom jobbet..


Visning med klipp, färg och uppsättningar med Björn Axén av Johan Hellström och Peter Hägerstam.
Och teknikerteamet från Urban by Björn Axén.
Dalarnas frsiörer var på plats för att få inspiration och beundras av hovfrisörerna.
Själv tyckte jag det va sådär, uppsättningarna var grymma men de kändes som om de gjorde samma saker sist jag såg visning med dom, för 3-4 år sedan!?. Färgerna var snygga, klippningarna kändes för mycket visning..

Lyckades få någon bild...



















Bild från tidigare visning med samma gäng..:
känns som lite samma tema...






Idag väntas en heldag färgkurs med märket Mara Nila, hoppas på utökad kunskap.. Ska få prova nya färglanseringar, jihoo.
Ha en bra dag!



Kommentarer
Postat av: Anonym

coola grejjer.

2010-10-13 @ 18:52:59
Postat av: Marika

hejsan :) vilka fina bilder.. såg att du lyckats få en på mig också ;) hoppas det är okej att jag tar den, kan länka till din blogg om du vill :)

2010-10-13 @ 21:51:22
URL: http://marikarenhuvud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0