out of service


hej..
Jag har haft en lugn men trevlig helg.
I morgon är det måndag och nya tag. Häromveckan skrev jag att det skulle vara lugnt ett tag framöver nu.. Men idag kom jag på mig själv att leta biljetter till värmen runt jul... Känns som om man ska testa något annat än Thailand nu. Hittade olika förslag på Kap Verde-öarna, tok-billigt om man kunde åka i morgon(!?). Men vem kan de..  Jag vet ingen som har vart där så jag vet inte så mycket om stället. Någon?
Skulle lika gärna kunna tänka mig att åka tillbaka till New York också. I värsta fall får det kanske bli en sista minuten i mellandagarna..
Nästa vecka börjar iallafall ett hektiskt schema,.. konferens i Sundsvall, festligheter i Tromsö och sen kurs och föreläsning i Örebro. Kaaaatjing!


Kommentarer
Postat av: Anonym

är du aldrig hemma kvinna? hur orkar du flänga runt så mycket?

2010-11-14 @ 18:41:47
Postat av: Anonym

ja fattar inte heller hur hon orkar. älskar hemmamys, även om det inte skulle skada med en resa till semestern ;)

2010-11-14 @ 20:53:36
Postat av: Linnea

Ja jag vet faktiskt inte, jag trivs att vara hemma men samtidigt trivs jag med att vara på språng :).

Ibland går det bra och ibland går det mindre bra...

2010-11-14 @ 21:12:30
URL: http://linneaenstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0