Airplane

Spännande med flyg.. Satt mig på min plats och tänkte att jag kanske hade turen att slippa sitta bredvid någon. Då kom värsta dressman-hunken in med sin son som kanske var i 6-års ålder.. Som dessutom hette Ingemar.  Pappan kollade på mig och sedan på sin son å säger: ojoj Ingemar, här ska vi sitta, vilken tur du har! Jag kände hur jag gav ett riktigt fånigt leende och nickade som hälsning. Ingemar skruvar på sig och säger: pappa du kan väl sitta bredvid tanten så kanske ni kan prata, du vill ju ha en tjej..  Generade sitter vi där i tysthet medans Ingemar öppnar alla luckor på sin nya haribokalender... En timme kändes plötsligt väldigt långt..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha fan va roligt! :)

2010-11-29 @ 18:12:16
Postat av: Anonym

Heheh, ja usch jag hatar såna där pinsamma situationer med främlingar.

2010-11-29 @ 22:03:58
Postat av: Linnea

ja haha.. han såg ut att vara direkt hämtad ur en dressman-reklam, en snygg man helt enkelt. ganska kul ändå att han inte ens kunde bli arg på sin unge som öppnade alla luckor i kalendern och slängde godis omkring sig...

2010-11-29 @ 22:09:32
URL: http://linneaenstrom.blogg.se/
Postat av: maria

haahahahaa!! klockrent :))

2010-11-30 @ 09:40:32
URL: http://mia85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0