tics..


konferensen i uppsala var bra.., va på en föreläsning som inte går att beskriva i ord.. stående ovationer!
Den hette : Jag och Mr.Tourette
På kvällen var det fest.., 700 lärare som släppte loss..

På väg till jobbet nu.., jobba förmiddag., spendera eftermiddagen på skjutbanan.. , Sedan jobba natt... å sen har jag SEMESTER ett par veckor :)..  börjar en bit in i augusti igen..

3 veckor kvar till flytt.., början på ett nytt kapitel ,kan inte riktigt föreställa mig hur det kommer bli.. men förmodligen fantastiskt! Att kunna gå ut på sin egen veranda och äta frukost till exempel... Plocka sina egna äpplen å hallon..
Jag ska handla inredning som aldrig förr :)...

fest i uppsala..


Kommentarer
Postat av: jennifer

shoppa loss på loppis i helgen du och jag hör jag ;)

2010-06-18 @ 14:36:43
URL: http://jgingerjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0