new years eve..

nytt ar...

nyarsafton var lite utover det vanliga.. nyarsfirande, fullmoonparty och massor av buckets..
Jag och Micke hade nog roligast.. som var riktigt pa g..
Dansade pa bordet och hogtalarna och kande en liten duns av etage..
lyssnade pa varldens basta house och skalade in de nya aret... livet kandes perfekt och vi utlovade nyarsloften..

innan de vart svart halsade jag sangsom ur flaska.. ja de ena ledde till de andra..
kvallen slutade med att alla spydde.. alla utom ola. sa nu har vi upplevt bakfylla i 35 graders varme.. hell yeah  . jag a micke fortjanade de nog.

nar vi antligen borjade fa ordning pa magar a andedrakt igar sa hittade vi varldens mysigaste resturang som en canadensare hade.. vi at ribbs a chokladfondue i mangder.. avslutade kvallen med en film dar bland 100tals kuddar..

har brant mig sa mycket att jag inte tors ut i solen.. last nagra bocker..
ja.. thats it..

so long.


Kommentarer
Postat av: Maria

Alltså Linnéa!! hahaa.. fyy faan vad underbaart :) Puss o kraam

2010-01-03 @ 20:51:46
URL: http://mia85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0