home sweet homo


jaha.. hemma i falun igen.. kan inte säga att de känns sådär jätte bra..
lägenheten var fullklistrad med "ollad"-lappar.. post-it lappar. hahaha. på alla möjliga konstiga ställen.
tack kompisar! =), fast kylen var fylld, sängen bäddad med nya sängkläder, städat och rent.. lovely!

jag är sjukt nöjd med thailandsresan, fast jag hade kunnat stanna ett par år till.. hann uppleva så många fantastiska platser.. koh chang, koh samet, phuket, koh lanta, phi phi island å bangkok såklart..
träffat fina, konstiga, galna, underbara människor..

om någon skulle vilja ordna håret på mig vore de ju toppen.. min hårfärg känns sådär.. urblekt och livlöst. jag e dessutom frisör. känns lite som.. skomakarns barn.

i morgon e de lördag.. ett glas vin?



Kommentarer
Postat av: Mickis

Hej linnea, trevligt att du kommit hem! :) tänkte fråga om jag fortfarande får köpa löshåret som du beställde åt mig på tradera? jag har bytt skola till haraldsbo så .. kram på dig! du och klassen är anledningen till att jag stannat. du är en suverän lärare måste jag säga! helt otrolig. Vore kul om du kom och hälsade på på h-bo.

2010-01-17 @ 03:26:55
URL: http://schwartzkopf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0