en vanlig lördag..


update.

slutet på veckan gick bra.., städade mitt skrivbord på jobbet, grundligt. fast jag tycker själv att jag hade ordning i kaoset. innan jag var på semester så hade jag stenkoll på allt., tider, datum, veckor, uppgifter. nu känns de som att jag inte vet nånting.. kanske tar tid att komma ikapp. betalat alla räkningar och känner att det är inte favorit sysselsättningen direkt. men de gick vägen, denna månad också =) 

igår låg jag i magsjuka eller vinterkräksjuka.., eller vad de nu var. jag spydde ett par gånger å sov bort större delar av dagen.. idag mår jag bättre.. ikväll jobbar jag i baren,.. och i morgon ska jag på söndagsutflykt till ikea :)

nystädat på min arbetsplats :)
 

en vanlig lördag.. på väg att å handla.. något skelögd?
förresten har jag köpt en ganska ful basker. den värmde inte så mkt heller..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0