tekniska högskolan

godkväll.

min telefon e på lagning, andra gången på en månad,.. köpte den i höstas. men de e nog min vanliga tur då de handlar om teknikens värld. var in på phone house häromdagen och de sa att jag skulle få en ny.. fast en annan modell., samma märke men en nyare modell. den var skit ful! han som jobbade tyckte nog att jag var konstig då jag talade om att den där fula klumpen tänker jag då minsann inte använda.. , det är tydligen en nyare modell med bättre funktioner.. men de skiter jag i för jag valde en röd mobil från början! då vill jag väl ha en röd mobil!

och så var jag även å lämnade in min NYA digitalkamera på lagning, som dessutom är lila till färgen!, jag fick en låne-kamera som var ny och 10 gånger bättre än den jag lämnade in.., var inte de lite konstigt? nu låter det som att jag har sönder alla tekniska prylar jag sätter i händerna., men sanningen är att jag faktiskt inte gör nånting. jag har nog bara en väldig otur. jag har iallafall lärt mig att det lönar sig att köpa försäkringar på allt man handlar.

i morgon är det måndag och jag har ledig dag. jag har lovat att om jag skulle vakna klockan 06.00,, men bara om jag vaknar utav mig själv,.. så ska jag kolla på hockeyn. men jag är ganska skeptisk till att de kommer hända.. godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0