mitt liv som jag.

i en bubbla., eller i ett hubbabubba.

min dag har vart upp och ned. i morse började det med att jag klev upp och kände att jag kunde åka till jobbet i sista minuten utan att skrapa rutor eftersom jag var så duktig att sätta i motorvärmarsladden..
efter lite stress och jag äntligen kom ner till bilen insåg jag att jag hade glömt att sätta på kupévärmaren..

annars har dagen vart fylld med stress, skratt och gråt. givande samtal, onödiga samtal. nu känner jag mig som en zombie.
i morgon blir en bra dag. godnatt.

Kommentarer
Postat av: neila

jäkla stresscase!! kan du chilla lite o komma o dricka nåra flaskor vin ällää? yaaay! =D

2010-02-18 @ 18:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0