Linnea from Sweden, gör bort sig hela tiden..


jag hade en ledig måndag ja..

jag har fått pippi på pallar.. idag har jag köpt en pall. som jag har fått för mig att jag ska måla..
när jag börjar måla.., då målar jag allt. har nyss börjat måla i mitt torn. när jag skulle ner därifrån gick jag in i räcket.. ,som oxå nyss blivit målat..  typiskt. så nu har jag färg överallt..

för övrigt spenderade jag halva dagen på kupolen.. och ett antal timmar på panduro, eftersom jag kom på den briljanta ideén att jag skulle pyssla..  jag ska aaaldrig pyssla eller måla nån text igen.. !
sen ska jag ha inflyttningsfest i tornet. man kanske kan få ett vip-kort oxå.. välkommen.


 


Kommentarer
Postat av: milla

blev kanonfint iaf, så fortsätt att måla

2010-02-04 @ 08:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0