kalle kuling



riktigt trevligt igår. mindre idag.
håller på att packa.. ska försöka mig på en tågresa upp till narvik.., hoppas tåget går som de ska. ersättningsbuss i 180 mil känns lite sådär.. framme i tromsö i morgon kväll nångång..

idag var jag hos tandläkaren för jag trodde att jag hade ett hål.., men han hittade inget.. så då tyckte jag att när jag ändå var där kunde han väl göra nånting iallafall,.. så vi fyllde ut en tand som jag tyckte va lite liten.. så nu har jag spiik raka tänder.. som ett hollywood-leende. och så sa han åt mig att jag inte skulle vara en sån kärring som skulle springa dit så fort de ilade lite.. haha. 50 fina kronor gick kalaset på..

dags att klämma en pizza innan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0