babyliss..

Fortsätter tjata om dessa värmespolar. Perfekt julklapp.
Sliter inte lika mycket som plattång, och blir minst lika snyggt. Det är enkelt och det går fort.

Rulla upp, (ju slarvigare desto bättre), låt sitta 10-15 min.. borsta ut.. spraya, och klart!
Man kan välja själv om man vill rulla uppe på huvudet för volym eller bara för att få form/lockar av längderna.

Man kan göra olika.. Rulla uppe på huvudet för att även få volym, eller bara rulla upp längderna. Idag rullade jag upp längderna. Man kan ha det på utborstat på ena sidan, samla ihop det på andra eller låta lockarna falla på båda sidor.. Man får testa sig fram med borstningen.
När du borstar ut lockarna hittar de tillbaka till varandra. Värmen i spolarna bryter bindningar i håret som sammankopplas och behåller håret i sin nya form.

 

Jag har ett väldigt slitet, trasigt hår som inte blivit klippt på över ett år.. Men jag fuskar med produkter i mängder..

obs. Alla värmeverktyg sliter på håret mer eller mindre, men du kan minimera slitage genom att använda bra produkter. Alltså, klipp dig regelbundet.. och använd bra produkter!


Kommentarer
Postat av: Anonym

snyyyygt

2010-12-23 @ 10:36:44
Postat av: MorriZ

Jaha

nu har du sålt in mig på ett gäng oxå!

värmespolar, here we come!

2010-12-27 @ 22:57:11
URL: http://morriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0