ta hem hunden, eller låta bli..


det finns en hund.. som bullet vill ha.. en valp.. valpar är helt underbara men hur ska vi ha tid med de..?
köpa valpfoder som bullet inte får röra.. ge mat 3 gånger om dagen, som bullet fortfarande inte får röra. ut me vovven efter varje måltid, varje sovning å varje bus.. en valp sover ju mest hela tiden.. och ska man ut direkt när den vaknar blir de ett jäkla springande.. hoppas ola är beredd att kämpa lika mkt som han gjorde med bullet.. för jag kommer inte ha tid. Ola får ta på sig titeln som flockledare.. igen.

och inte lämna henne ensam.. hur ska de gå, jag som ska ha en vattenskoter nu, och dessutom ska resa bort.. !?
förövrigt har jag efter mycket om och men bestämt mig för en seadoo..  godnatt hejj




Kommentarer
Postat av: jennifer

men titta vilken söööt kisse!:) valptiden är den jobbiagaste. men bit ihop!:) kör bah kör. Bullet vill ju ha en vän. Vi kommer o hälsar på ikväll?

2010-08-18 @ 08:57:32
URL: http://jgingerjennifer.blogg.se/
Postat av: maria

men shiitt va sööt!! :)

2010-08-18 @ 09:13:06
URL: http://mia85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0