utöver det vanliga.



Jaha. Idag skulle vi alltså till Gröna Lund.., de va stängt.., då tänkte vi gå på naturhistoriska museet och cosmonova.., de va oxå stängt. Slutade med att vi var å lekte på heroncity.. Jag förlorade på de mesta, men jag skyller på att formen inte vart på topp. Har haft feber i omgångar och knaprat alvedon för att orka. Fått tillbaka den dryga hostan., men lika gla e jag för de.  
Har jag tagit mig friheten att åka iväg på såna här impulsvändor så lär jag nog ligga i för att komma ikapp med allt jobb. Åker hem i morgon och har fullspeckat schema.
Har bokat in saker till höger å vänster, fast kalendern ligger hemma så jag hoppas jag får ihop de.

Tro det eller ej, men idag har jag köpt nya skor! =), Även hunnit med en cider på söder med bästa sällskapet.
Jag har skrattat så mycke de här dagarna med Pemlan att jag nästan har träningsvärk. Det behövdes.

Pemlan, ett orginal skulle man kunna säga.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0