Just me.


Halleluhja hade jag kunnat sagt.

Dagen började med att jag nääästan försov mig.., men hann precis till jobbet i tid.., min dag e nästan förstörd när jag inte får äta frukost och läsa tidningen i lugn och ro. 
Igår kväll hängde jag med lillsyrran, gick å köpte ett kilo lösgodis och sen myste i hennes lilla lägenhet.., blir jätte bra., jag flyttar nog in jag oxå. i den lilla skolådan.
Samma sak idag. Körde en shopping-vända  efter jobbet och sponsrade henne med lite inredning och bra-att-ha-saker. Hängt upp gardiner och vart allmänt huslig...

Nu lär jag förbereda inför lektion i morgon, å sen sova. Jobbar hela helgen, lika bra de!

Förresten har jag förmodligen slagit i näsan, ser ut som en blå potatis.., men va fan, jag bjuder på den.
So Long och godnatt.

Kommentarer
Postat av: emma

jag blir avis när du kallar det hennes lägenhet nu , haha puss

2009-09-04 @ 00:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0