just news, not good or bad.


Godmorgon,.. på väg till jobbet...
Passar på att göra lite reklam.., ikväll uppträder Neo på Etage..! Så ni som gillar hans musik bör vara där!
Igår kväll vart de nått glas vin och en spelturnering.., jag vann på wii iaf., ganska så viktigt.
Nu blir det lugna gatan ett tag..,jobbar hela helgen., vilket e tur!
Och efter helgen blir de tillbaka till Stockholm en sväng..
Igår köpte jag århundrandets snyggaste kavaj.. som jag inte har en aning om när jag ska använda.
Och det var väl allt för idag.. helt ointressant.

Ha en bra dag!!



Kommentarer
Postat av: Marthina

fin bild på dig :D

2009-09-16 @ 18:02:25
URL: http://marthiinanorman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0