Ut i naturen med Linnea


Godkväll.
Fredagens skoljobb gick lysande, även kvällens barjobb., Fick stå i lilla baren under satisfactions grymma musik., Jag kommer säkert stå där varje gång dom kör.
Igår kväll innan jag gick till jobbet råkade jag trycka på nånting på datorn så allt vart på hebreiska!, Jag testade massor av inställningar och fick även hjälp på telefon, till slut gav jag upp och stängde av skiten.
Nu har jag fått ordning iaf.. skit dator!

I morse var jag nog lite optimist när jag klev upp 8 och hade jobbat natt.., åkte till mcdonalds å åt frukost med lillsyrran, fortsatte mot borlänge på shopping.., kom hem efter lunch nångång å tvärdog.., fick feber som en tok. Sen vart de bättre och jag åkte, (på riktigt!) och fiskade..

Och nu ska jag börja om å gå till kvällens barpass., står nog i lilla idag igen.., ikväll kommer Mange Schmidt! Annars vare väl inte så mkt mer.., förutom att fisken bajsade på min nyya jacka..!


En sketen liten abborre, men jag fick fisk först så man kan säga att jag vann!
Jag hittade även en stycke groda.., Så nu kan man kalla mig frilufts-Linnea..
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0