laxar i laxask



Min blogg är under konstruktion.. kan man säga.
Haft en lång dag och är på väg i säng snart. Karin hade sitt födelsedagsfirande här hemma idag,. massa folk, glassätning, paketöppning och Dagens man-programmet. Karin kommer förmodligen inte vara med förrens efter jul., i 12 avsnitt. Men jag vet inte säkert... Nu har varenda kotte gått och dom skulle ut på krogen., jag har städat undan efter kalaset.., ingen utgång på mig.

Idag har vi fått stegräknare på jobbet och ska tydligen tävla i tre lag, jag ska gååå lääängre än dinosaurirna =)
tack å godnatt..

Kommentarer
Postat av: mamma

Tror faktiskt det heter dinosaurier i plural, du vet dom gamla ödlorna är noga med grammatiken.

Lägg din räknare på Bulan så ordnar det sig, eller på tvättmaskin när den centrifugerar.

Puss puss.

2009-10-01 @ 08:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0