i´m blue dabendidanbendaa..


Aldrig ska man väl sluta förvånas.. suck.
Jag blir så trött.., igår kväll kom jag på att jag skulle färga håret lite grann..,  så jag la i en ljusarefärg. Har använt den förut och vet hur den blir.. MEN... jag glömde av mig och fastnade framför TVn..
Så när jag äääntligen kom på att jag skulle skölja ur färgen var de lite för sent.., jag är knallblå i håret.. BLÅÅÅ!
På riktigt., jag blev så matt å trött att jag sket i vilket å gick å la mig som en smurf. 
Och nu på morgonen när jag klivit upp så e jag fortfarande lika blå., jag lär väl ordna de nu på engång..
Eller så skiter jag i de å stannar inne i helgen... de funkar ju oxå.


Kommentarer
Postat av: gubben noak

nej du ska ut! vi ska ju hångla!

2009-09-11 @ 10:56:11
Postat av: Maria

Men gumman! Haha :)

2009-09-12 @ 13:46:03
URL: http://mia85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0