förändring


Godmorgon..
Att ligga hemma e sjukt tråkigt.,gårdagen bestod av -läsa bok, sova, knapra alvedon.
Till slut fick jag krupp av att inte göra nånting.., så jag slog på stort å shoppade loss.., sängram, sängbord, byrå, lampor, dukar, ljus, överkast, kuddar, soffbord, tv-bänk, hyllor, korgar, krokar mm.
Så nu blir allt som jag vill ha de. De vore ovanligt om allt gick på räls för min del.. sååå mycket riktigt,
råkade repa ena sängbordet och köpte för litet överkast. Annars var nog allt bra..

Idag blir det lugna gatan.., ska spela tv-spel större delen av dagen. Kom å håll mig sällskap! So Long.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Och förändringen var jättefin, jag vill också shoppa sängram....nu!!!!!!!!!!!!!

2009-09-10 @ 17:47:56
Postat av: Anonym

ja jätte mysigt! de blir bra de där..!

2009-09-10 @ 19:23:59
Postat av: du vet vem

BRA LINNEA! allt löser sig å de där bli bra!

2009-09-11 @ 10:54:33
URL: http://nånsomfinnsdär

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0