crap


Hej.
Haft en ganska så bra dag ändå... Tog mig ut i finvädret relativt tidigt. Jag å Karin promenerade runt stångtjärn å njöt av vädret.., Sen åkte vi ut till främby udde å tog en snabb-fika.
Jag har sån träningsvärk i kroppen efter gårdagens innebandymatch.. men de var de väl värt.
Ska spela i morgon bitti oxå, sen möta mammsen på stan för en frukostdejt!
Bion igår var riktigt bra.. Flickan som lekte med elden. Fast jag gillade första filmen bäst.

Idag har jag kikat närmare på den kommande tromsö-resan.., Ser lovande ut.
På fredag är det århundradets fest :), och på lördag blir de glitter å glamour i Gävle!

Ska försöka dejta Henke på en öl ikväll.. Karin å Jen kanske hakar..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0