dfjahbgv


Hello..
Nu är jag alltså hemma igen.. ,Åkte till Stockholm i måndagskväll.
På tisdagen var vi med på inspelningen av Dagens Man, var med under 3 avsnitt och det var hur roligt som helst.. Kommer bli sjukt kul att se de på tv sen. Man fick goodie-bags oxå.., me en tidning, smink, godis, toy, smakprover, kondomer... :) De kändes viktigt! 
Inspelningarna var klara ganska sent men eftersom Pemlan fyllde år gick vi på Kellys och firade henne med ett par flaskor vin och ett alltför hastigt shot-race...
Och idag vaknade jag med världens huvudvärk och ville inte alls åka hem.., men pallrade mig upp,
tog med till centralen.. drog upp luvan och satte på mig solbrillorna i hopp om att inte stöta på nån.
Sov hela tågresan hem å gick direkt till jobbet för eftermiddagsmöte. Blir nog en riktigt tidig kväll ikväll..


  
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0