kryssa.

jo men..

Inte van med såhär sega dagar..., vart på stan en vända å handlat diverse småsaker.
Klippt lite.., tvättat lite. Spelat tv-spel., dammat av mitt gamla supernintendo.., :)
Haft besök., ätit rester.. haft ett intressant telefonsamtal, kollat på en bra dokumentär.
Är sjukt godissugen så jag ringde Jennifer eftersom jag ansåg att hon skulle baka kladdkaka till mig.., men hon va upptagen å hade annat för sig så nu kanske jag lär ta tag i saken sjääälv... :)

Igår fick jag en Prada väska..! Hur ska jag kunna tacka? Tusen tusen tusen Tack :)
Och i natt efter jobbet gick jag på efterfest med ett gäng gamla kompisar.., spelade nått parti buzz.
Jag vann...nästan

Har alltså inte pallrat mig iväg för att rösta idag.. 
Åker förmodligen till Stockholm i morgon..
Hej Hej









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0