nu kör vi..


godmorgon.. skönt me måndag och vardag igen..
lördagen var så himla lyckad.., glad att de va så många som kom. det skålades.., drack shots och poppade kanske lite föör många mousserande...

Igår såg jag paranormal activity.., de va världens jävla skit film.., var på väg å somna flera gånger. Fast de e ganska vanligt oavsett film och tidpunkt. alla som sett den sa att jag inte skulle kunna sova eller att jag skulle drömma mardrömmar....

mardrömmar mardrömmar..., jag drömde att jag var på förlossningen och fick en dotter.. !? sjukt.. drömmen var jätte fin och kändes helt fantastisk.. men var de ett tecken eller va de kanske en mardröm? no idea..

snart sätter min hektiska dag igång.. känner mig sjukt redo för en gångs skull..
trivs bättre å bättre med mitt röda hår.., blir fortfarande lite chockad när jag kliver upp på morgonen å ser mig i spegeln.., men mer på ett positivt sätt.

hey ho, lets go.. so long.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0